About

Door op jonge leeftijd al met circus en poppenspel in aanraking te komen werd creativiteit met de paplepel ingegoten. Opgroeiend in het museum van zijn vader werd Robbe van der Mieden (1994) aangemoedigd rondleidingen te geven, op te treden, en constant te verbeteren. "Kill your darlings" zou de eerste 16 jaar in één zin samenvatten.
In plaats van te gaan voetballen ging de gehele familie aan de slag bij een jeugdcircus. Hier werd straattheater, schouwburg optredens en verschillende circuskunsten Robbe eigen. Eenmaal naar Utrecht vertrokken roeide hij meerdere jaren in de lichtgewicht wedstrijdklasse en coachte hij diverse ploegen naar de winst.
Na enkele hobby projecten begonnen te zijn viel het digitale gegoochel op bij het bedrijfsleven. Casefilms, productanimaties, aftermovies en bedrijfsfilms werden aan de lopende band geleverd aan bedrijven als KPN, Samsung, de MediaMarkt en niet veel later werd Robbe ingeschakeld door verschillende agencies.  Het creatieve vak wel uitgeoefend moést worden. De overstap naar Creative Business werd gemaakt en binnen no-time richtte Robbe zijn eigen (gelijknamige) bedrijf op. Steeds meer bedrijven benaderde hem om animaties, photoshop creaties, video's te maken of slechts advies te geven.
Image